16 Mayıs 2011 Pazartesi

develer tellal, pireler berber iken,

 pazar sabahı herkes uyur iken işe giden neval ...      hadi cumartesi neyse de,      pazar günü çalışmak ne zormuş,    ne zor.       Allah goncama kolaylık versin.      bir daha eve gelince,    ızgaraları ona yaptırmamaya karar verdim.       hatta ayaklarını bile ovarım çok isterse,    ölüyorum ayaklarımdan şu an





herkes ailece pazar kahvaltısı yaparken      ya da olası gezme planları   ,    bir gözü açık    bir gözü kapalı koşturan divane neval ..          goncasız hayat ,iki gün olsa da ne kadar acayip ,      yediğin yemekte bile aynı tat yok sanki.        adımların tereddütlü gibi.        şımartacak insan da yok.      oğlumla garip garip oturduk akşam.      sabah  beraber çıktık,    o dersaneye ben işe





pikniğe ve    envai çeşit gezme planına hasret neval..        pazar günleri çalışmanın en kötü yanı da bu zaten. ailece gezmeler hayal oluyor .      herkesin yiyip içip,    gezmeden döndüğü saatte eve gelmenin en kötü yanıysa ,    o yorgunlukla mutfağa girmek ya da aslında basit olan,    ama o anda zul gelen,      sağı solu toplama ,ya da ütü vs. gibi işleri yapmak zorunda olmaktır.      hatta düşününce bile yorulur insan

onu bunu bırakalım ;  uykudan bayılan neval..  sosyal haklarımı istiyorum ! pazarları çalışmam  !  diye sokağa inebilirim her an,kork benden erkekim !

8 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

profil tam yazlık olmuş :)
ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ahh bi de hava böye günlük güneşikken çok daha kötüdür heralde. bu arada ben uğramayalı blogun teması falan değişmiş, bambaşka bi yere geldim sanki. çok güzel olmuş bu hali, insanın içini açıyor renkler. güle güle kullan..

İkiz Annesi dedi ki...

Blogunun yeni halini pek beğendim canım ellerine sağlık.
Pazarları çalışmayı ben de hiç sevmezdim.
Gerçi arada bir olurdu ama can sıkıcı olurdu.

necla dedi ki...

çok iyi bilirim o duyguyu canım insan gerçekten kendini çok kötü hissediyor inşallah pazarları çalışmak zorunda kalmazsın bidaha

kpsszede dedi ki...

sayfana bir geldim,tersim döndü sandım,yazılar alıştığımın tam tersi tarafta.yoksa bana mı öyle geliyor?gerçekten tersim mi döndü yoksa senin sayfanın düzeni mi değişti?
kolay gelsin ve evet Allah sevdiğinden,hayat arkadaşı bellediğinden ayırmasın kimseyi...

neval dedi ki...

NABRUT; teşekkür ederim deneme aşamasındayım sidebarı sağa alabilirsem kalacak böyle.

GÜLCAN; evet kötü havalarda işe gitmek bu kadar zor gelmiyor .ne zamandır uğramıyorsan bloga artık.şaka ,dün değişti yazlık tema olası var.

İKİZ ANNESİ; teşekkürler çok kibarsın.pazar günü aileyle gülüş cümbüş olmak varken demi ?

NECLA; sağolasın sevgili necla. ben de aynı şeyi umuyorum ,en azından biz kadınlar daha dayanıksızız.

KPSSZEDE; tersin dönmedi kardeşim,kenar çubuğu sağda sola almaya çalışıyorum,şu cahil halimle.

Asahhara dedi ki...

Cumartesi çalışan kölelerden biri de benim :( Rabbim bizi ve herkesi bu işkenceden kurtarsın.

neval dedi ki...

ASAHHARA; yazıyı yazarken aklıma geldin zaten ;)