25 Kasım 2010 Perşembe

Sakin güzellik


Perşembe günü kısa bir çorum  çarşı turu yaptık,  aneylerle



komikti bazı şeyler;   anne diye bağırıyorum  şımarık şımarık           ikisi birden ;  efeendimm diyor     bu sefer gıcık teyyare ; esas anneme dedim deyiveriyor    birisi de  henk menk oluveriyor ,      yaşasın  intikam !





 kombi  tatsızlığı çözüldü      çözüm ; onlar kapatıyor     biz açıyoruz      hadi hayırlısı



Daha sonra çorumun sayfiyesi, binevler tarafına geçtik




yolumuz baraja da düştü ;  güzel  hava  + tatil +  et =  bol piknik manzaraları ;






sessizliği dinledik  biraz da poz verdik ; buraya konmayan kareler         siz   bunlarla idare edin please ;







daha sonra  hıdırlık denen mevkiye gittik ; sahabe ve yatırlar semti ;

bir saate yakın ziyaret ettik ,  devamlı gelip giden vardı şükür







akşam eşimin teyzesine gittik  , teyyarenin başka yüzü  ; neşe        ayşe teyzeyi severim     bizde de iki tane var      iyidir ayşeler       lakin dertlidirler her daim. 

ne kadar kolay felsefeleri çoğu insanın ; ye - iç    ama cebine göre  sonra da   gez    gez    ve  yine  gez  

günün alakaya çay demle sorusu   ; tatile giderken sehpada unutulan pasta  neye sebep olur ?

a)  kötü koku 


b) minik minik sinekler

c) bol bol endişe 

d) küf ve kurt

9 yorum:

Syhn dedi ki...

bu kareler bile pek güzel kim bilir koymadıkların ne kdr güzeldi ;)

neval dedi ki...

SEYHAN; kartpostal gibi çıkmış değilmi ? o karelerde aneyler vardı

Adsız dedi ki...

gez gez teyyarem sakin sakin. başkada birşey demiyorum sevgilerle canım...

dishekuş dedi ki...

e şıkkı hepsi diyorum ve sana iyi gezmeler diyorum sevgiler.

ÖZGE ŞAT dedi ki...

bu haftasonu şöyle bir eminönü yapsam mı diye düşünüyordum ama bir sürü işim var deyip savuşturmuştum :) bu gezi fotoğraflarını gördükten sonra kararsız kaldım gezmeye gitsem mi gitmesem mi diye :)

neval dedi ki...

SELİNKA; geziyorum selinkam ama gittiğim yeri de karıştırarak .suçu da yay burcuna atarım oldu da bitti maşAllah.

DISHEKUS ;bildiniz ten point. teşekkürler cicim

ÇİZER; ahh eminönü hep aklımızda zaten
giden bin pişman gitmeyen bir.
bakalım siz hangisi olacaksınız ?

ÖZGE ŞAT dedi ki...

kesin bu kadar iş varken gitmeyenlerden olacağım :) gerçi belli olmuyor sağım solum

Unknown dedi ki...

kuf ve kurt :)

neval dedi ki...

ÇİĞDEM; hepsi yani e şıkkı