28 Kasım 2010 Pazar

kitap mimdiriği deyince herkesin aklına geliveriyorum niyeyse ?

sevgili papatya 68 ve nesrin gene mimdirik attılar        deli annenin de niyeti vardı biraz biraz
hangi kitaplığa gitsem acaba ?       iki tane küçük kitaplığımız var  ;    birinde oğlumun ve eşimin ağır abi kitapları ,     diğerinde kızımın ekzantrik ,    benim romantika ve vampirella kitaplarım var         aslında kocaman bir kitaplığa ihtiyacımız olduğu açık            ama dedik bir kere ; usta giremez


korka korka  kızımın kitaplığına gittim;       hani şu eski gotiklerden,  şimdinin çıtı pıtı hanımı .       tabii korkarım ,  kısmetime onun kara kaplı ,    kötü vampirler ve büyücülerin anlatıldığı        kitaplarından düşme ihtimali her zaman var ;




 neyseki severek okuduğum bir kitap  ;  göçebe çıktı şansıma          yanlış hatırlamıyorsam  tren üstü kitapçılarından almıştım  bir sene önce             yazarı ;      meşhur alacakaranlık kitap serisiyle,   vampir akımına sebep olan stephenie meyer.           seviyorum bu kadının kitaplarını      kurgusu  nefis .    kitabın konusunu tam hatırlamıyorum            o yüzden   buradan alıntı yapıyorum ;




Dünyamız görünmeyen bir düşman tarafından istila edilmişti. İnsanların bedenleri, bu istilacılar için sahiplik yaparken bedenler bir değişikliğe uğramamış gibi görünse de, zihinleri ele geçiriliyordu. Neredeyse herkes teslim olmuştu.

Geriye kalan vahşi birkaç insandan biri olan Melanie, yakalandığı zaman sonunun geldiğine inanır. Göçebe, Melanie'nin bedenini alan ruh, yetkililer tarafından bir insan bedeninin içinde yaşarken karşılaşabileceği zorluklar hakkında uyarılmıştır: Baskın duygular, hislerin yoğunluğu, çok canlı olabilen anılar Ama Göçebe'nin beklemediği bir zorluk vardır: Bedeninin önceki sakini zihninden vazgeçmeyi reddeder.
 
göçebe, Melanie'nin düşüncelerinin derinlerine inerek geri kalan insanların nerde olduğunu öğrenmeye çalışır. Ama Melanie'nin zihninde tek görebildiği, sevdiği adamın, hâlâ saklanan bir insan olan Jared'ın hayalidir. Bedeninin arzularına direnemeyen Göçebe, yakalamak zorunda olduğu bu adama karşı özlem duymaya başlar. Dış güçler, Göçebe ve Melanie'yi, aslında istemeseler de, ortak bir hedefte birleştirir ve birlikte sevdikleri adamı bulmak için tehlikeli ve sonu belli olmayan bir macera için yola koyulurlar.




bu da 55. sayfası           yazmaya üşendim şimdi .              burası mimler için çıkmaz sokak olduğundan, göndermiyorum kimseye                şurda bir yerde dursun canım  ne zararı var ?

bu güneşli pazar günü    sizler  ; parklarda, avm lerde,  buz müzelerindeyken       gonca işe gitti     ben de nişastalı kurabiye  yaptım         lakin   tarifi nerden aldığımı hatırlayamadım ;    250 gr tereyağ  1 bardak p.şekeri ,1 bardak nişasta ,2,5 bardak un  kabartma tozu vanilya



  mesudem sağolsun içli köfte göndermiş    kaynar suda haşladım ve yumurtaya bulayıp tereyağda kızarttım   
pek bir nefisti ayol






7 yorum:

Hamarat Hatun dedi ki...

AYY İÇLİ KÖFTE HİÇ DAYANAMAM.AMA BENİM KÜÇÜK OĞLUM BAYILIR.ONA ANTEPLİ GELİN ALICAM BURADAN DUYURAYIM.GEÇENLERDE TAHANA ÇORBASI YAPMIŞTIM, GELDİ ŞÖYLE BİR BAKTI'' ANNE BUNU YAPACAĞINA Bİ ANALI KIZLI, Bİ YUVALAMA YAPSAYDIN'' DEDİ AĞZIM AÇIK KALDI. KESİN ANTEPLİ GELİN ALMAM LAZIM.BU ARADA BENİM KÜÇÜK DAHA 12 YAŞINDA HANİ BÜYÜK SANMAYIN...

Unknown dedi ki...

selam Teyyarem:)
mimi cevapladığın için teşekkürler canım benim de kitaplarla aram iyidir sıkı bir okuyucuyumdur bulabildiğim ölçüde malum buralarda bulma imkanım yok ancak tatile gelince getiriyorum yada hediye getirenler oluyor Allah razı olsun
İçli köfteler nefis görünüyor içim gitti:))) tok olduğum halde
size afiyetler olsun canım
sevgiyle sevdiklerinle kal

Unknown dedi ki...

Kitap kurdu olmak ne güzel bir şey.Kitapları ve kokusunu çok severim.ve kitap severleri...

neval dedi ki...

AKASYA AĞACI; sen hamilemiydin canım ya ? git bir yerlerde felan ye bari ya da avucunu yala bari ( öyle derler )

PAPATYA68, kitap okuyandan zarar gelmez kimseye değilmi ?
sen yaparsın şimdi beş dakkada beceriklisin hem de nasıl

ARZU;hele o kütüphanelerin kokusu içli köfte kokusundan bile güzel

nesrin dedi ki...

Canim sen cok güzel mim cevapliyorsun. bana gelen bütün mimlerimi sana yollayacagim bundan sonra.

Adsız dedi ki...

kız teyyare genemi yemek ,kurabiye filan almış başını gidiyorsun.aslında kuyruygundan baglamalı seni,ucama,ve yiyeme.neyse Şaka bir yana Allah kavuştursun sevgiyle mutlu kal canım....

neval dedi ki...

NESRİN; oldu cicim ne varsa gönder bu tarafa doğru

SELİNKA; ya ne kadar kıskançsın diyet yapma sen de ye napiim
sağolasın canım amin.