29 Kasım 2010 Pazartesi

yazın da hoş kışın da hoş ah bir de trafiğin olmasa

aziz istanbulum     hiç bir yer tutmuyor senin yerini          hangi şehirde      ne kadar güzel saatler geçirsek de   yok yok olmuyor          senin  egsoz kokulu , nemli,   tozlu havanı       nefesleyen    başka şehirde iflah olmuyor         gurbet acısı çekiyor adeta 

istanbuldan en fazla    iki ay uzak kalmışımdır                  o da goncamın askerlik yaptığı ,  çorumda kaldığım  zamandı          nasıl sıkıldım anlatamam           şimdiki gibi  her mağaza yok orada        mahmutpaşa yokuşu  benzeri   kalabalık bir ara sokak,   bir han,    bir anacadde    ve bir sürü varoş           bir otobüse biniyorsun, yarım saatte   şehir turu yaptırıveriyor          
ahh gözünü sevdiğim istanbul

derken  bugün gene şehir içine yolumuz düştü; esnaf odasına     park yeri sorununu   avm otoparkıyla çözdük ;

























daha sonra işimizi halledemeyip geri dönerken  , trafik çilesine  takıldık       böyle zamanlarda şehir dışında oturduğumuza seviniyorum    tamam biraz zor oluyor;       hastane doktor işi felan derken günümüz yollarda geçiyor ama         en azından her gün bu trafiği , kalabalığı çekmiyoruz




tabii yine kitap kulesini yeniledik            lakin   şimdi ayaklarımız ayrı ağrıyor      başımız ayrı   o başka

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

İstanul değil mi? Bir garip şehir, dışına çıkınca ilk bir kaç gün çok iyi hissediyorum, ah diyorum ne var o şehre o kadar yapışaak, hep bir telaş, hep bir acele.. derken günler uzuyor ve bende bir kıpırdanma başlıyor.. burda şu yokmuş, burda bu yok deyip sızlanırken yakalıyorum kendimi ve anlıyorum ki özlemişim bir sevgili gibi kendisini:)

www.sendepisir.com dedi ki...

Bloğunuza ilk kez giriyorum. Ben de Yay burcuyum sizi bilmem ama ben burcumu çok seviyorum. İzmir'liyim. Bu arada o içli köftelere bayıldım tam Mardin usulü kapatılmış.Hele tereyağında kızartılınca nefis olmuştur. Sevgiyle kalın, yazışmak dileklerimle..
www.sendepisir.com / Nilgün

elif-kayra dedi ki...

bende istanbuldan başka bir yerde yaşayamam gibime geliyor, iyisiyle kötüsü ile alışmışız buralara

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yaşamak adeta sanata dönüşür oldu bu şahane şehrimde
ne onla ne onsuz gel gitlerde...

neval dedi ki...

DELİ ANNE;yok yok çelik iplerle bağlanmışız yoksa kaçıp giderdik çoktan

NİLGÜN; yok sevmiim burcumu ileri itiyor habire de geriyor


ELİF;büyülü gibi burası başka yeri beğenmiyor sakinleri

BİR DUT MASALI;ne güzel söylediniz sakin yaşamaksa imkansız