31 Ekim 2010 Pazar

bu sabah     liseden arkadaşlarımla     kahvaltıdaydık alevde.  bahsetmiştim  bir ara ;



19 yıl sonra,   tamamen rastlantıyla birine ulaştım     diğer üçü promosyon geldi.     ayda bir kere felan toplanıyorduk       ama araya yaz tatili  girdi ,   görüşemedik         ikisi öğretmen,   birisi emekli olmuş!   kimya mühendisi     ben de restoratör  güya         nasıl gıcık oluyorum hatırladıkça ;   onlar gibi yazsaydım öğretmendim şimdi        öğlen evdeydim  hanım hanımcık        her türlü haklar yanında         neyse  uçan fırsatlar    çok konuşuluyor işte

gelelim resimsiz  kahvaltımıza :     bilumum kahvaltılıkların yanında ,  alevciğimin yaptığı    yumuşacık ıspanaklı börek,     paçanga böreği olamamış pastırma,      kırmızı biber közlemesi ve nefis deniz manzarası vardı  uzanma koltuğunda     nefis manzarayı gözlerimizle içerken ,   türk kahvesinin yanında,   tavuk göğsü tatlımızı afiyetle yedik        o kadar mest olmuşum ki ;     fotoğraf aklıma bile gelmedi      halbuki kartpostal gibiydi
sinanoba  ; güzelceyle komşu    ve yaz kış esen bir muhit         evler aralıklı ve bahçe düzenlemeleriyle hoş bir görünümde        ayran gönüllü teyyare  işte...

2 yorum:

Tazekahve dedi ki...

Ama teyyarecim olmaz ki,biraz daha ciddiyett ! Bi dahakine affetmeyiz gider foto çektirtiriz tekrardan ona göre :D

neval dedi ki...

TAZE KAHVE;tamam abla.