3 Eylül 2011 Cumartesi

acı var mı acı ?

nasıl bir kuyudur kendine acımak ?      düşersin de, kolayca çıkamazsın.
bazen de çıkmaz istemezsin    ,kendini kandırmanın oyalayıcı rüyasıyla.     yapamadığın her şey için sebep sunar sana.


rahatlatıcı ,evet.      ama kesinlikle tatmin edici değil      ve pişmanlık garanti.
ataletle kankalık kaçınılmaz,   minderin rahat yani.

peki ,kendine saygın nerede?    acıyan bakışlarla,  eridi gitti maalesef.     halbuki amacın bu değilmiydi? beceriksizliğine,  tembelliğine mazeret aramıyormuydun sen ?
şikayet ettiğin evladının,   eğitimini tv'ye emanet etmişken ?    ya da çapaklı gözlerinle ,  kocanı başkasına bakarken gördüğünde ?
niye sustu her şeyi bilen ağzın ?  


8 yorum:

Unknown dedi ki...

Senin yazilarini okuyunca insan kendini elestirir bi sekilde buluyor kendisini :)

Adsız dedi ki...

niye susmasın bacım sen herşeyi söylemissin.herzamanki gibi haklısın bacıcım sevgi ve muhabbetle kal canım..

neval dedi ki...

TAZE ANNE; kendini eleştirmek iyidir,iyidir :)

SELİNKA; keşke susmayıp haklı çıkacak bişeyler söyleyebilse

AslıASLI dedi ki...

Bugün kaç kere girdim blogunuza, kaç kere okudum bu yazınızı bilmiyorum.

Çok dokundu bana, neden? onuda bilmiyorum. Yüreginize saglık..

Krnc dedi ki...

Çoğumuzun iç sesi :)

Sitare dedi ki...

neval hatun bana dargın değilsin değil mi??? değilim de kaç gündür aklımdasın inan.hele bir de gidip böyle post yazmışsın ya hepten içim daraldı.seni bu aralar epey üzün var belli.ööööff bırak ne halleri varsa görsünler.dön sırtını çek kendini az geri.fazla verici fazla hassas insna için çok zor bu dünya:(

neval dedi ki...

ASLI;galiba bu tuzağa hepimiz düşüyoruz zaman zaman
teşekkürler ,zarifliğiniz için.

KRNC; bazen de bir kısmının dış sesi.
ah ne kadar mütevaziyim.

SİTARE; bişeyleri mi kaçırdım yoksa ?
niye dargın olayım ?anladıysam arap teyyare olayım yahu.

Şerife dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş yine yüreğine sağlık