21 Eylül 2011 Çarşamba

yol vermek

ya da yoluna göndermek .      istemediğim ama,  yapmak zorunda olduğum şeyin adı bu.
bahsettim mi bilmiyorum,      çalışan kızlarımızla aile gibiyiz,  ikisiyle özellikle.       onları ben işe aldığım için belki de ,     sahip çıktık birbirimize.     sağolsunlar,     kendi iş yerleri gibi sahip çıktılar her zaman . 
ikinci iş yerimizi açtığımızda ,eleman sıkıntısını yaşadık hep,     belki de her başvuranı ve    çalışanı onlarla kıyasladığımız için




sorun ,      eşimle aynı işyerinde,     artık çalışmak istemememizden kaynaklandı.        iş ortamı stresli ve taraflardan biri     tezcanlı,      öbürü    Mevla adamı olunca,     kararların ve tepkilerin aynı olması,  mümkün değil.         bu yüzden,    öbür şubeye geçmek istedim ama,       yerime sağlam bir eleman bulmak lazım geldi.    bizim hatunlar ,     yoğun   iş temposuna geçmek istemediler ,      yeni işe alınmış birine de ne kadar güvenilebilir ki ?        tek çare,      birisini işe alıştırana dek ,       eski duruma devam edip sonra ,öbür tarafa geçmek.      o zaman da,     o taraftaki eski elemanlardan birini ,   çıkarmak zorundayım.   pöfff.
kızkardeş yerine koyduğunuz birine,    nasıl git dersiniz ki?    pööff çarpı iki.


ohh  erkekim gayet rahat,    topu attı bu yana doğru çünkü.     zalim rolü yine bana düştü

görsel

14 yorum:

Unknown dedi ki...

işten çıkarmadan orta bir yol bulamıyormusunuz neval abla, üzüldüm şimdi :(:(

Unknown dedi ki...

uygun bir dille söyleyeceğinden eminim.Allah yardımcın olsun yine de zor..

Şerife dedi ki...

senin yerinde hiç ama hiç olmak istemezdim doğrusu ne ise onu yapacağından hiç şüphem yok

neval dedi ki...

DÜRR-İ YEKTA; kaç gündür kara kara düşünmekteyim ,öyleki gel bizim evde çalış bile dedim lakin istemedi.pek ihtiyacı yok çalışmaya zaten.geçen sene fazladan elemandı aslında çıkarmamız gerekiyordu

NEŞE;sağol,moral verdin :)

ŞERİFE;Mevlam doğrusunu göstersin cümlemize inş.

yemyeşildeniz dedi ki...

:(( inşallah Allah'tan hayırlısı neyse o olur.

Elif'in defterinden dedi ki...

Onlardan birini kendi yerinize geçirseniz yeni birini almak yerine olmuyor mu ? Sizin yerinizde olmak istemezdim. Allah yardımcınız olsun.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

çıkmazları sevmiyorum :(Allah yardımcın olsun

Unknown dedi ki...

neval abla çıkar gitsin o zaman, çalışmada gözü yokmuş madem sırf hatır gönül için de bir yere kadar olur, kimse kimseye boş yere para ödemez neticede, neval abla bu arada sen neden hiç benim bloğa uğramıyorsun önceden arada gelirdin ayağın kesildi :(:(

neval dedi ki...

ELİFİN DEFTERİNDEN; canım ya,işyeri adıma, hem yazık değil mi goncama ? evde otururken sigortamın ödenmesine.hiç olmazsa beş yıl çalışayım .

NABRUT; haklısın tam bir çıkmaz,sağolasın kardeşim

DÜRR-İ YEKTA;ahh hiç istemiyorum,o bir dost çünkü.
kardeşim,seni izlemeye almamışım biliyormusun? şimdi aldım,başını ağrıtırım merak etme

Noblesse dedi ki...

öbür şubede çalışanı işten çıkarmasan da ayrılacağın subeye onu geçirsen, üzüldüm şimdi.Lütfen işten çıkarmadan bir çözüm bul:)))

neval dedi ki...

NOBLESSE;gitmiyor maalesef,işten çıkayım ama gitmeyeyim diyor:(

edibe @ edbdesigns dedi ki...

sen ikisini de gonder, ayip olmasin, onlarin yerine ben geleyim :) evet bu cok igrenc bi 'espri' oldu ama napim, sIkIcI bir durum gercekten, ben de hafifleteyim dedim :) sana kolay gelin canim, bu tur pis durumlari ben de hic sevmem.. hakkinizda hayirlisi

Krnc dedi ki...

Çok zor bir durum,uykularımı kaçırır böyle şeyler.Allah kolaylık versin,inşallah siz demeden başka bir sebeple kendisi teklif eder diyeceğiniz şeyi..

neval dedi ki...

EDİBE;hemen gel:)

KRNC;sağolasın güzel dileklerin için :)