17 Eylül 2011 Cumartesi

ancak bir erkek

tek bir defa    taşıyamadığı paketi , eve pazarcı çocuk getirdi diye,   karısına pazara gitmeyi yasaklar
herhangi  bir kararı alması üç yılı bulur;  alacağı arabadan,    değiştireceği gazeteye kadar..   o da,    işlene işlene..      bir gün bakarsınızki,     aniden aklına gelmiş gibi,   sahip çıkmış fikrinize.




adres sormayı kendine  yediremez                                                                                                              
herkesin beğendiğini,  sırf bu nedenden dolayı,  beğenmez
ergenlikte mutasyon geçirir
mantığı o bulmuş gibi davranıp ,  dünyanın en mantıksız işini yapar.

16 yorum:

nohut oda dedi ki...

hımm sizin bey bu galıba:)) zor işin kolay gelsın

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

aynen :)

Unknown dedi ki...

benim eşim mi bu anlattığın?

Limon çiçekleri dedi ki...

aaaa,çok tanıdık geldi!

neval dedi ki...

NOHUT ODA; :)

İKİDİRHEMBİÇEKİRDEK;Yalnız değilmişim, dernek felan mı kursak?

NEŞE; ben müneccimim zaten:)

LİMON ÇİÇEKLERİ; geçmişler olsun o zaman :(

Adsız dedi ki...

sen gene pazara cıkmışın ben dışarı bile cıkamıyorum izinsiz:((((
boşver nevalim hepsi aynı
sevgilerimle

Sevdiye dedi ki...

Aaaa Tenten ...:)
hele adres sormama ah aaaahh :D

neval dedi ki...

SELİNKA, ahh izin versem aynısını yapardı:(

SEDO KIZ;dolaşıp dururuz ve asla sormayız demi?

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

İŞŞŞTEEE BU TÜRLERİNDEN UZAK DURULMASI ŞİDDETLE TAVSİYE OLUNUR :(

neval dedi ki...

NABRUT; birileri büyük mü konuşuyor ?

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ne çektiysem dilimden :)))Affet Allahımmm acı bana:(

Asahhara dedi ki...

:) Zor bir kişilik..

muko dedi ki...

bendeki de aynı cins ama takmamayı öğrendim yıllar sonra olsa bile:)

Tazekahve dedi ki...

ohooo taşlar fena gitmiş sanki goncaya kankim :) ama sonrasında aşk şiiriyle telafi edilmiş sanki.o güzel şiiri sen mi yazdın merak ettim ama yorum butonu yoktu soramadım.eğer öyleyse yüreğine sağlık canımcım :) öpüldün!

otuzundansonra dedi ki...

bencede zor ama en çok pazarı yasaklamasına şaşırdım ,peki kim gidiyor pazara ?

neval dedi ki...

ASAHHARA; ne yazıkki :) bir o kadar da sevilesi.

MUKO; aynı top kumaştan kesip kesip teğelleyip sunmuşlar bize:))

TAZE KAHVE; neyseki okumuyor:)
şiiri ben yazmadım:( ondan gelenler hariç hiç de okumam:)

OTUZUNDAN SONRA; yine ben;)