13 Eylül 2011 Salı

mimdirik

nabrutum demiş ki;   bir günlüğüne erkek olsan ama beynin ve ruhun aynı kalsa ne yapardın  ?

pöf ... saçmalık işte.      uymazdı ki ruhum , erkek ruhunun şablonuna.
uçarı beynim,    o çoook üper süper ötesi,  mantıklı  erkek kafasına  yerleşmezdi ki bir türlü :(

ayrıca ,



ne kadar da mutluyum ,    kadın olmaktan

her olaya duygusal yaklaşmaktan

bazen avaz avaz ağlama isteği duymaktan

bir saat sonra kahkahayla gülsem de

o yüzden,    almayayım lütfen,     bir günlüğüne bile,  erkek bedenini ...

5 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Vallaha cok güzel bir cevap yazmissin tebrikler :)

yemyeşildeniz dedi ki...

:)) almayalım bence de :)

Atolyekedi dedi ki...

:) Ee yani, çok doğru bacım, iyi yapmışsın :)

leyya dedi ki...

kesinlikle katılıyorum.bi dakkalıgına bile olsa istemezdim ben de:)
hakikaten çok güzeldi gökçeada.denizi gördügüm ve de yüzdügüm en güzel denizdi diyebilirim.o da yetti bana:)

neval dedi ki...

SEVGİLİ BAYANLAR; hemfikir olduğumuz üzre,bayan olmaktan hepimiz memnunuz vesselam.
ehh zavallı erkekler kendine yansın diyelim o zaman .hem erkek oldukları , hem de bizlerle uğraşmak zorunda oldukları için.
evet, zaman, erkeklere acıma zamanı...