28 Eylül 2011 Çarşamba

bizim evde bu aralar

herkes bunalımda..
minik ergenim,     özel okuldan , anadolu lisesi de olsa ,   devlet okuluna geçme şokunda.      gözünde inkar ettiği yaşlarla   ve bükük boyunla geziyor.     özel okul ona epey artı kazandırdı.    bunların arasında,  kendine güven başta geliyor.
her gün koşa koşa gitti adeta,   biraz uzak olmasına rağmen.   sbs yi kazandırdı sonra ;    hiç çalışmayan çocuğu kazandırdıysa,   o okul amacına ulaşmış demektir.     dünyası kararmış oğlum, düz liseden sıyırdığının farkında değil hala




goncam ,    rutin iş temposuna girdi bile.     her zamanki gibi,      unutkan ve kafası karışık    çoğunlukla.
uzun süren tatilin ardından ,     ilk haftanın yıpratıcı  etkisini ,    iliklerime kadar hissediyorum.   öyle  ki öğleden sonra   işten geldiğimde ,   evimin erkeklerine,    gecikmiş öğünlerini hazırlama telaşı içinde kıpırdanırken, gücümün son demlerinde oluyorum sanki.
ortalık sakinleşip,     akşamki yemeğin adı konulunca,     beynimin dinlen emriyle salıveriyorum      kendimi koltuğa.      öyle halsizleşiyorum ki,      hapımın dozunu artırmak gerektiğini düşünmüyor değilim.   aksi,bir yaş daha yaşlanıp,   yorulduğum düşüncesi oluyor ki,    kabul etmeye hazır değilim.

bunun üstüne ,    bir aylık tatilin ardından ,   okuluna dönen minik kızımı,    hepimiz çok özlüyoruz. yorgunlukla ağırlaşan akşamlarımızı ,   kendini zorla sevdiren cıvıtmalarıyla şenlendirmesine,  nasıl da ihtiyacımız var.

ne yapmalı etmeli ?   bu havayı atmalı ,kapıdan pencereden .    yoksa,    ortadan patladığımızın    resmini koyarım artık    buraya
not;  neyseki ,  eleman bunalımını işten çıkarma olmadan çözdük. eski şubeye geçtim,oranın elemanı da yeni şubeye .eğer geçmeseydi ne yaparız ?  diye düşünmekten helak olmuştum.

görsel

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah kolaylık versin bacım:)))
sevgilerimle

nehircce dedi ki...

Şu sıra bizim evde böyle sanki,okul telaşı iş stresi kendimden kaçasım var :)) size de kolaylıklar dilerim sevgiler.

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Kendini çok yoruyorsun bu yazıdan en iyi bunu anladım....

Kendine bir zaman açıp sorumluluklarının bir kısmını hane halkına dağıtsan daha iyi olmaz mı nevalcim :/

bir güzel çift dedi ki...

her evin bunalımlı dönemleri oluyor işte...Allah büyük sıkıntılardan korusun hepinizi,hepimizi....

reyhane dedi ki...

Okul dönemi, iş, ev aynı durumdayız..

İkiz Annesi dedi ki...

Eleman sorununu çözmüş olmanıza sevindim canım bir sorun kalkmıştı kafandan.
Bu yorgunluk ve sıkkınlıklarında inşallah bir an önce çözüme kavuşur mevsim dönüşünün de etkisi vardır mutlaka.Yakın zamanda ferah haberlerini okuruz inşallah..

edibe @ edbdesigns dedi ki...

isi kacirdik desene :)) yani eleman olayini cozdugune sevindim; gozun aydin :)

ayrica, ergenler (bizler nasildik hatirlasana) mutlaka bunalimda olacak birseyler bulurlar.. ergenligin geregi :)) uzulme

neval dedi ki...

SELİNKA; sağol canım, sana da çifter çifter kolaylıklar...

İKİZ ANNESİ; teşekkürler iyi dileklerin için aylincim.doğrusu epey zora soktu bizi,neyse atlattık

NEHİRCCE; sana da tatil lazım demekki. şimdiden söyleyim,tatil dönüşü muhteşem depresyon oluyor.

AMAK-I HAYAL; yok burada iyiyim.öbür tarafta daha fazla yoruluyordum,tek sıkıntı eve minibüsle dönmek,o da umarım kısa sürede hallolacak

AYŞENUR; siz de bebişle beraber o teleşlara yavaş yavaş başladınız,insan kendini unutuyor başkası için uğraşırken.umarım o günleri yaşarsın sağlıkla kardeşim

REYHANE; e geçmiş olsun bize o zaman

FATOŞ dedi ki...

Ne güzel kendi işinizde çalışıyorsunuz.En azından acil işleriniz falan sorun olmuyordur.Şimdi oturmuş yarınki dr kontrolüm için nasıl izin alırım diye düşünüyorum.Öğlende eve dönmekte bulunmaz bir nimet olsa gerek.
FATOŞ

İkiz Annesi dedi ki...

Canım blogumdaki virüs ile ilgili geçenlerde de uyarmıştın beni sağolasın ama ben baktırdım bir problem yok şuan bende de virüs programı yüklü mesela kızların okulunun sitesini açamıyorum virüs var diyor ama benimkini açıyor.İnan baktırdım sanırım senin pc benim blogu sevmedi:)

dishekuş dedi ki...

nevalim benim durumumda senden pek farklı değil hani ses kurup böğüre böğüre ağlayasım var.

neval dedi ki...

EDİBE; sağolasın canım.erkek çocuğunun ergenliği kızlarınkinin on katı maalesef :( hüngür hüngür ağlattı sıpa :(

FATOŞ; Rabbime şükürler olsun,evet öyle. senelerce başkasının yanında çalıştıktan sonra eşim,açtı burayı.lakin,onun da zor yanları var bildiğin gibi,iş var-yok derdi,bel büken vergiler ,bezdiren denetimler vs vs. ama maaşlı çalışıyorsan bunlardan da muaf oluyorsun doğal olarak.

İKİZ ANNESİ; sayfanda bir yere tıklayınca truva atı saldırısı engellendi diye uyarıyor benimki:(
ee patron o,uyup çıkıyorum kös kös

DISHEKUS; Zavallı arkadaşım.pek erken değilmi seni üzmeleri için ?

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

sadece bizim evdekiler çöküşte değilmiş.havalaadan mı merkür etkisi imi:)karar vermedim.

nohut oda dedi ki...

sen ergenlerle ugrastıkca ben yoruluyorum:)

Adsız dedi ki...

kolay gele nevalcim :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Allah kolaylik versin canim sana.

neval dedi ki...

NABRUT; Sizde mi aynısınız? neyse,merküre kabahati atalım

NOHUT ODA; gözünü korkutuyorum değilmi?

NALAN: SAĞOL:)

NESLİNAME; teşekkürler:)

Sitare dedi ki...

kendi işinin kadını vay vay vayy imrendim yaaa ben şimdiii:)