24 Eylül 2011 Cumartesi

errr- gen

ya da minik sinir küpleri,   ya da icadım;    sinirli bilo..
adını  ne koyarsak koyalım     kendileri ,saatli bomba   ama iptal edilemeyen cinsten.        her an patladı patlayacak,     sakınarak yaklaştığımız ya da yaklaşamadığımız.
ucube olmayan  ,ama ailesine öyle davranan.




kendini asla sevdirmeyen.      annelik sevgisiyle yaklaşıp,      derin hayalkırıklığıyla geri çevriliş.     hep aynı ritüel. ille taktıysan kafayı sevmek için,  uyumasını bekleyeceksin çaresiz .
kısa bir zaman dilimi içinde,    annesinin tatlı boncuğundan,     genç ile çocuk arası yabani ye dönüşüverirler
çözüm ; sadece bol bol dua  fabrika ayarlarına geri dönmesi için
acileeenn

12 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah bol dua nevalim.Rabbim cocuklarımıza akıl firaset versin,birde anne baba sevgisi nasip etsin bacım.
ne yaparsın bu bücürükler böyle dizayn oluyor:)))))
bizi sanma gerci biz nasıldık bakalım:))))
sevgiyle mutlu kal bacım.

*mehtap dedi ki...

ne güzel tanımlamışsın, 2 tane var bende ondan, ne sen sor ne ben anlatayım!

neval dedi ki...

SELİNKA; bizim nasıl olduğumuzu annelere sormak lazım tabii

MEHTAP; ayy sormayım daha iyi.iki taneye iki misli sabır lazım

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

tek dayağımı yani ona dayak denirse :) ergenliğimde yedim.oh haketmiştim ama:) annemi nasıl çileden çıkardıysam yani çocukluğumda annemin popomu şaplatmışlığı bile :)yok 16 yaşımda yedim oklavayı :) annem en büyük düşmanımdı.odama kapatırdım kendimi.eve anneannem bile gelse misafir olarak,bana batardı.annem a dese inat ya ben b derdim.gene uzattım.ama sadetle aramdaki mesafeye bir nokta koymak gerekirse bir kaç yıl sonra herşey eski haline dönecek.ama bu sırada annelere peygamber sabrı:)

Unknown dedi ki...

e yazık ki size :) bir an önce sistem geri yükleme yapılması lazım duam sizlerle :)

İKİ MELEK dedi ki...

keşke bir tuş olsa demi telefon gibi ..

ASLI dedi ki...

:))) Bir de bunlar var degil mi ?
Fabrika ayarlarina geri dönemsi icin dua edecegim :)))

neval dedi ki...

NABRUT;ergenlikte,karamsar olduğumu hatırlıyorum,muhakkak tersmişimdir de.aney sabırlıydı epey.
senin dayak kötü olmuş bea.

DÜRR-İ YEKTA;geri yükleme kaç sene sürer acep ?

ŞİRİN BUTİK; arada kapatırdım inanki her zaman değil
sen şimdiden sabır depola bacım

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ben öyle düşünmüyorum o dayak olmasydı.okuluda kursuda bırakır ev hanımı olurdum kesin.evi yıktım okumayacağım diye :)aklımı başıma getirecek tek şey annemin şefkatinden yüz bulmamaktı:(

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tatlı nevalim,
onlar çokmu memnun hallerinden dersin !
değişimleri yaşarken, geçişleri sancılıyken, böyle kıvranırken , olup biteni anlıyamazken, hak vericez delikanlı olma sürelerine..
sancılı uzun yıllar var daha.
:))))
SABIRRRR.
ÇOOOKÇA ANLAYIŞ
BOL SEVGİ,
HİÇ ÜZERİNE GİTMEDEN GEÇECEK ZAMAN
tek çare :)

nehircce dedi ki...

Bakalım biz neler yaşayacağız,gerçi baya var o sürece şimdiden üzmeyeyim kendimi bari :) senden yardım alırım ileride inş.çabuk bitsinnn sevgiler..

neval dedi ki...

NABRUT; O ZAMAN KÖTEK İYİ GELİR BAZEN DİYELİM:(

BİR DUT MASALI; sevgili,Nuray hanım,güzel ve ferahlatan sözleriniz için teşekkürler.dediğiniz gibi işin başı sabır ve görmemek:)

NEHİRCCE; sana yapacağım yardım senin için bol bol dua atmek olacaktır :)