18 Eylül 2011 Pazar

her zaman bahar

Her zamanki  sözleştiğimiz  yerde bekleyeceğim,

İster gel ,   istersen  gelmezsin, bir şey  demeyeceğim.

Ama  ben  bekleyeceğim;  sen  gelesin  diye  değil

Bekleyeceğim  çünki  Sevgime  vefa  diyeceğim.

Sevmek  istiyorum.   sevilmek zor.   iki kişi lazım;

Sevmek özgürlük ,  sevilmeyi beklemek  zor  iş,

Sevilmek  beklentidir, istemektir,  sabır lazım.

Sevmek  ise özgürlük,  sevemeyen  düşünsün;

arkanı  dönüp  git sen  de,   giden sen olursun,

gocunmam, sevgin  hala  kalbimdedir, sıcacık.

sevmeni  beklemeyeceğim, sevmek  yetiyor;

sevmezsen  sen   bilirsin,  işine  karışmam.

Sevgin  kalbimde  sabit duruyor, sevmesen de



Sen olmasan da güzelliğin  duruyor kalbimde

Gelmesen de seveceğim seni, sevmek güzel

İster gel ,ister gelme; kalbimden de gidemezsin ya

Sevmek benim  işim ötesine karışmam, sen düşün

Bekleyeceğim gelmeni ,  gelmesen de, sevmesen de

Sevmek özgürlük ,  gerisi   senin  işin karışmam

Ben mi  ne  olacağım, beni boş ver; kalbimde sevgin

Hayalimde  güzelliğin, gözlerim de bakışların var.

Seni  bilemem ne  yaparsın;  tesellin  nedir,

Ama ben mutluluğu  seni sevmekte buldum.

Hayatımın  rengi , sesi, soluğu hep kalbimde

Yıllar  yorsa da beni , saçlarım ağarsa da her gün

 kalbim hep seni  ilk  sevdiğim  günkü  gibi.

Akşam  olsa da sevgin kalbimde, hazan olsa da,

Sevginle  bütün  mevsimler artık  bana  bahar.